Tym razem w roli głównej przedsiębiorca, bloger i aktywny komentator branżowy – Artur Kurasiński.

Nasza rzeczywistość rozwija się coraz szybciej w kierunku internetowego biznesu. Warto odpowiednio wcześnie przygotować własną strategię rozwoju dotyczącą marki, aby nie zostać daleko w tyle za prężnie rozwijającymi się start up’ami. Dzisiaj wiedzę i know how powinno się kupować, jeżeli tylko jest taka możliwość. To przyspiesza ewolucję każdego przedsiębiorstwa i oczywiście zmniejsza ryzyko prób i błędów.

Artur pomaga zarówno start up’om jak i korporacjom. Specjalizuje się w tworzeniu całego procesu projektowania, analizy i debiutu firm na rynku usług lub produktów. W ramach własnej działalności oferuje narzędzia analityczno-wnioskujące, które pozwalają na zgromadzenie w jednym miejscu informacji z wielu źródeł, takich jak strony internetowe czy media społecznościowe.

Poszerz swoją wiedzę biznesową o wiele cennych informacji z perspektywy biznesmena, który wspiera rozwijanie nowych biznesów.

Posłuchaj:

I obejrzyj:

PS. Jeżeli masz ochotę na dłuże, 40-minutowe, a nawet 2-godzinne wersje tych rozmów, pełne emocji, bez cenzury, to zapraszam Cię do grupy Mentalwayandnia Membership.

Dostęp otrzymasz, dzięki tej karcie: https://mwway.pl/MMC-podcast